Klantenservice is een van de gebieden waar je gemakkelijk winst kunt boeken als online bedrijf.
Het is namelijk zo dat het aantal online verkopen tot wel 40% kan stijgen door de aanwezigheid van een persoon in de chat.
Klanten vinden het belangrijk om tijdens de aankoop te kunnen terugvallen op de persoon achter de chat.
Ook is het middels de live chat modules vaak mogelijk om hulp aan te bieden als u ziet dat de klant bijvoorbeeld erg lang op dezelfde pagina zit in het checkout proces.
Houdt u rekening met de ouderen in uw bedrijf?
Meer ouderen bestellen online als er iemand in de chat aanwezig is. Dit is niet alleen gebleken uit onderzoek maar ook in eigen webshops is ons dit opgevallen.
Wat is de beste Live Chat Module voor uw website:
Hieronder hebben we de verschillende live chat module in een handig overzicht geplaatst.
- Zopim Live Chat Module $55/m per gebruiker
- Live Agent Chat Module $18/m per gebruiker
- Olark Live Chat Module $15/m per gebruiker
- Boxcar Live Chat Module Eenmalige Aanschafprijs
Bekijk hier de boxcar demo Video
Voordelen van boxcar chatmodule:
- life time access aanbieding waardoor u maar eenmalige kosten heeft en voor de rest de module levenslang kunt gebruiken.
- Lage maandelijkse kosten
- Geen limiet op gebruikers
- Gebruik van call to actions in de chat
- Integratie van kortingscodes